2011. augusztus 11., csütörtök

Nagykereskedelem és sómegőrzés


„Hogy mit szándékoztam tenni a Kármelen, azt kijelentettem az Eucharisztiás Jézus lábainál, a fogadalomtételemet megelőző vizsgán: „Azért jöttem, hogy megmentsem a lelkeket s főként azért, hogy a papokért imádkozzam.”

„Legyünk apostolok...mentsük meg elsősorban a Papok lelkét...Imádkozzunk, szenvedjünk érettük, és az utolsó napon Jézus hálás lesz irántunk.”

„A Kármelbe az vonzotta, hogy áldozatot hozzon az Egyházért, a papokért…azt akarta, hogy életét az Úr szolgái megszentelésére szentelje. Azt mondta, hogy „aki a papokért imádkozik, az nagybani kereskedelmet folytat, mert a főn keresztül elérjük a tagokat.” Ez a vágy – a papok megszentelése és általuk a bűnösök megtérítése – valóban életének hajtóereje volt.”

„Milyen szép az a hívatás, amelynek a lelkek számára rendelt só megőrzése a célja! Ez a Kármel hívatása, mivel imáinak és áldozatainak egyetlen szándéka az, hogy az apostolok apostolai legyünk, imádkozva értük, amíg evangelizálják a lelkeket szavaikkal és mindenek felett példaadásukkal.”

Forrás: Kis Szent Teréz útikalauza a hétköznapi életre

Kis Szent Teréz

1 megjegyzés:

  1. Hát ez a dolog azt hiszem engem most így nem érint. Ez akkor mehetne, ha én magam is jó állapotban lennék ehhez, hogy ilyesmit vállaljak, de per pillanat vannak nekem is gondjaim. Nagyon szeretném, ha ki tudnám Istent szabadítani onnan ahová most be van szorulva és végre elérném Őt úgy ahogy Ő szeretné, ha leérném Őt.

    VálaszTörlés