2018. augusztus 5., vasárnap

Szentmisék a Mennyei Atya napján


„Azért jövök, hogy elűzzem azt a túlzott félelmet, amellyel teremtményeim irántam viseltetnek, és hogy megértessem velük: abban lelem örömömet, hogy gyermekeim – vagyis az egész mostani és eljövendő emberiség – megismerjen és szeressen."



Egy olasz szerzetesnő, Eugenia Elisabetta Ravasio jegyezte le e mondatot, amely azokból az üzenetekből való, melyeket a mennyei Atya bízott rá 1932-től.

Más – gyógyító, evangéliumi – hang ez, mint azok a dörgedelmek, amelyek a teremtés „után” már csak az ítélet uraként képesek lefesteni az Atyát. S különösen is közel állhat napjaink emberéhez, aki egy sokak által apátlannak nevezett világban él. Arról már nem is beszélve, hogy gyógyíthatja a világvége hangulatát keltő mai hamis próféták ártalmait.

Az Elisabetta nővér ügyében illetékes grenoble-i püspök tízévi vizsgálat után hagyta jóvá a sok hívő számára felszabadító erejű üzeneteket: „Én úgy ítélem meg, hogy egyedül a természetfölötti, isteni beavatkozás adhat a tények ezen együttesére logikus és kielégítő magyarázatot” – írja értékelésében a főpap.

A missziós munka területén is rendkívül tevékeny szerzetesnő által lejegyzett kérések között szerepel az is, hogy az esztendő egy napját, augusztus 7-ét szenteljék a mennyei Atyának, és ezen a napon az üzenetekben megfogalmazott szándékra mutassanak be szentmiseáldozatot.

„Az idő sürget. Szeretném, ha az emberek mielőbb megtudnák, hogy szeretem őket, és hogy a legnagyobb boldogságom az, hogy együtt lehetek és beszélhetek velük, mint atya a gyermekeivel” – olvashatjuk az evangélium tanításával egybecsengő szavakat.

Magyarországon is vannak, akik felfigyeltek ezekre az üzenetekre. Idén augusztus 4-én 10 órára és 7-én 11 órára a pesti ferences templomba várják a híveket a mennyei Atya napja alkalmából tartott szentmisére, illetve Dunaharasztin a főplébánián augusztus 4-én 10.30 órakor és 7-én reggel 7 órakor, a Rákóczi-ligeti templomban pedig 4-én 9.30 órakor lesz szentmise.

Forrás: Új Ember - 2013


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése